Regulamin
1. Składanie zamówienia
 a) Zamówienia można składać: 
  • bezpośrednio poprzez formularz zamówienia na stronie www.zator.com.pl
  • drogą mailową na adres : sklep@zator.com.pl

Wzór składania zamówienia drogą mailową:

1. Imię i Nazwisko
2. Adres ( ulica/numer domu/ mieszkania) 
3. Kod pocztowy i miasto
4. Numer telefonu (bardzo ważne)
5. Produkt ( co ma zostać wysłane, model, rozmiar)
6. Forma płatności ( pobranie, przedpłata)
    • telefonicznie pod numerem 503063743
    • preferowaną formą składania zamówień jest formularz zamówienia lub email.

b) Po otrzymaniu zamówienia, klient otrzyma potwierdzenie na wskazany adres email

c) W przypadku gdy złożone zamówienie lub dane adresowe będą niekompletne, sprzedający wysyła wiadomość do kupującego z prośbą o uzupełnienie informacji

d) Kupujący może odwołać zamówienie kontaktując się ze sprzedającym telefonicznie pod numerem 503063743

e) Kupujący nie może odwołać zamówienia jeżeli towar został już wysłany do kupującego

f) W przypadku braku towaru w magazynie sprzedawca skontaktuje się z kupującym, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia

2. Wysyłka i zwroty

a) Wszystkie produkty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera UPS
b) Wybór przewoźnika należy do klienta
c) Koszt przesyłki jest zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej lub UPS
d) Sprzedawca nie ponosi winy za opóźnienia nie wynikające z jego winy
e) Koszt wysyłki ponosi kupujący
f) Orientacyjny czas realizacji zamówienia tj. od momentu sprzedaży do otrzymania towaru przez klienta wynosi do 3 dni roboczych. Czas ten w dużej mierze uzależniony jest od poprawności wprowadzonych danych zamówienia.
g) Firma Zator dokłada wszelkich starań aby zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak to możliwe.
h) Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od zakupu (decyduje data sprzedaży na rachunku)
  • warunkiem zwrotu towaru jest posiadanie rachunku sprzedaży
  • towar nie może nosić śladów użytkowania
  • aby zwrócić zakupiony towar należy przesłać go na adres firmy, koszty przesyłki ponosi kupujący

3. Płatności

a) Kupujący decyduje o sposobie płatności: 
  • pobranie, płatne przy odbiorze
  • przedpłata na konto
  • płatność online. 

 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

 


b) W przypadku płatności przy odbiorze sprzedający wysyła towar w dniu zamówienia do godziny 14. Jeżeli kupujący złoży zamówienie po godzinie 14 towar zostaje wysłany następnego dnia

c) W przypadku przedpłaty na konto towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu na koncie pełnej kwoty

d) Sprzedający zastrzega iż w przypadku niedopłaty lub nadpłaty skontaktuje się z kupującym w celu poinformowania o zaistniałym fakcie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl